کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: آسمان شمال و شمال غرب استان از عصر امروز ابری می‌شود و با افزایش رطوبت هوا شاهد وقوع بارش‌های پراکنده در این مناطق خواهیم بود.

آسمان خراسان‌رضوی ابری و بارانی می‌شود

به گزارش قدس خراسان، آذر رضایی پور  افزود: ابرناکی آسمان به دلیل شدت گرفتن وزش باد در نواحی غربی خراسان رضوی است و فعالیت جریانات کم فشار را در پی دارد.

وی ادامه داد: ابرناکی نیمه شمالی خراسان رضوی وقوع بارش های پراکنده در این مناطق را موجب خواهد شد، بروز روان آب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: وزش باد توام با گرد و خاک نیز از دیگر پدیده‌های استان است که از عصر امروز نوار شرقی خراسان رضوی را فرا خواهد گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته، فریمان با کمینه دمای ۱۶ درجه سلسیوس و بردسکن با ۳۹ درجه به ترتیب خنک ترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند و مشهد نیز نوسانات دمایی ۲۴ تا ۳۶ درجه را به ثبت رساند.

رضایی پور با بیان اینکه هوای گرم تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی ماندگار خواهد بود، عنوان کرد: دمای کنونی مشهد ۳۱ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز بین ۲۴ تا ۳۷ درجه در نوسان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.